Reklamační formulář

     

     Bylo zboží poškozené, nefunkční? Můžete ho reklamovat

 

Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy hodnotí přímo výrobce, dovozce zboží

                  nebo oprávněná osoba, který k tomu vydá své písemné stanovisko. 

 

Reklamace vyřizujeme v co nejkratším možném termínu. O průběhu reklamačního procesu budete informováni emailem nebo telefonicky. V případě uznání reklamace Vám vám zašleme nové zboží v opačném případě Vám vám vrátíme peníze zpět na účet, a to nejdéle do 14 pracovních dnů od vyřízení reklamace. U oprávněné reklamace máte ještě                                   navíc nárok na úhradu poštovného, a to v přiměřené výši.

                                                          Postup při reklamaci zboží:

                                                                1) Nachystejte zboží.

                                      2) Stáhněte si Reklamační formulář a vyplňte jej.

                                                         Formular Pro Uplatneni Reklamace

                  3) Vhodně zabalte zboží a přiložte do balíčku i Reklamační formulář.

         4) Kompletní zásilku zašlete na naši adresu. Výběr přepravce necháme na Vás.

 

                  V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.

 

                                                                  Robert z DEKOBYT.cz

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: