Reklamační formulář
Bylo zboží poškozené, nefunkční? Můžete ho reklamovat
Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy hodnotí přímo výrobce, dovozce zboží
nebo oprávněná osoba, který k tomu vydá své písemné stanovisko.
Reklamace vyřizujeme v co nejkratším možném termínu. O průběhu reklamačního procesu budete informováni emailem nebo telefonicky. V případě uznání reklamace Vám vám zašleme nové zboží v opačném případě Vám vám vrátíme peníze zpět na účet, a to nejdéle do 14 pracovních dnů od vyřízení reklamace. U oprávněné reklamace máte ještě navíc nárok na úhradu poštovného, a to v přiměřené výši.
Postup při reklamaci zboží:
1) Nachystejte zboží.
2) Stáhněte si Reklamační formulář a vyplňte jej.
Formular Pro Uplatneni Reklamace
3) Vhodně zabalte zboží a přiložte do balíčku i Reklamační formulář.
4) Kompletní zásilku zašlete na naši adresu. Výběr přepravce necháme na Vás.
V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.
Robert z DEKOBYT.cz
